maanantai 2. toukokuuta 2011

Vammatus

Ollu blogin kirjottaminen hetken aikaa (okei, viikko on aika lyhyt aika kuitenkin) vähän jäissä erinäisistä syistä. Ensinnäkään ei huvita postailla, koska en saa kuvia siirrettyä kamerasta koneelle ja kuvattomat postaukset on kovin tylsiä. Rasittavaa, kun en osaa korjata tota juttua, joka on ilmennyt jo joskus aikasemminkin, mutta meni kuitenkin ohi.

Toinen syy on se, että mulla on ollut hirveesti tekemistä mm. viikonlopun aikana. Näin perjantaina yhtä kaveria, jonka oon tuntenut niin kauan kun jaksan muistaa. Oli kyllä mukava ilta/yö, niinkun aina. Lauantaina sitten suunnattiin Isabellan kanssa vähän juhlistamaan vappua, mikä oli myös nastaa. Vähän aikaisin jouduttiin kyllä lähtemään, juuri kun alkoi oikeesti olla hauskaa!


Viikonlopussa oli myös pari aika ikävääkin juttua, nimittäin mun marsu poistui tästä maailmasta. Aika odottamatta lähti, enkä kyllä arvannut, että se surettais mua niin paljon. Sunnuntaiaamuna huomasin sitten, että toinen mun kaneista ei liiku kunnolla ja ajattelin jo, että nyt sekin menee ja kupsahtaa. Tänään käytiin sitten lääkärissä ja sillä oli joku "selkäperäinen takaraajojen tilapäinen paralysis", eli oli riehuessaan satuttanut selkänsä ja hermot oli jotenkin hetkellisesti vioittuneet (ei siis tällä hetkellä tunne kunnolla takajaloilla). Kuulemma menee muutamassa päivässä ohi, olin kyllä tosi onnellinen kun kuulin että se toipuu.

(yritin myös lisätä marsujen seikkailuvideon tänne, mutta kesti liian kauan ja haluan nukkumaan..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti