perjantai 20. toukokuuta 2011

Pick up the pieces

Höhö, ei tänäänkään taida olla mitään fiksua postattavaa (eihän mulla ikinä), mutta haluan laittaa kuvia, kun on vaihteeks hyvä naamapäivä ja sain siskon kuvaamaan mua vähän (Vaikka no.. näistä vaan yksi on siskon ottama. Pyysin sitä vähän "ohjaamaan" mua, koska oon tosi jäinen jos joku muu ottaa musta kuvia. Ainakin siskolla oli hauskaa kun se laittoi mua tekemään kaikkea idioottimaista. Julkaisukelpoisia niistä ei suinkaan tullu. :D.)

Vähän sirpaleista höpinää luvassa.


Tykkään muuten nykyään hirmupaljon tollasesta ruskeesta meikistä. Oon varmaan noin viisi vuotta meikannu yksinomaan mustaa ja valkosta käyttäen, ja melkein koko ajan samalla tavalla. Silmämeikin määrä on myös kasvanut koko ajan. Siks oonkin itse ollut yllättynyt siitä, miten hyvältä mä mielestäni näytän noilla(kin) meikeillä, aiemmin kun en osannut olla jossei mustaa ollut vähintään kilometriä silmien alapuolella.


Juurikin tästä oman tyylin rauhoittumisesta tuli mieleen yksi asia, jota ajattelin vähän ihmetellä täälläkin. Omalla kohdallani oon ainakin huomannut, että oon koko ajan vaan enemmän niinsanotusti massaa. Välillä se harmittaa mua, koska oon niitä ihmisiä, joiden mielestä on nastaa vähän erottua joukosta. Mutta toisaalta, en mä enää edes haluais kulkea saman näköisenä kuin kasiluokalla, vaikka olin kyllä sillonkin omasta mielestäni ihan söpö. Kauhulla odotan sitä aikaa, kun kuljen tuolla tismalleen samanlaisena kuin ne tuhannet muut mitäänsanomattomat ihmiset. Mutta nyt kun mä olen sen täälläkin kertonut, niin eihän sitä tapahdu, eihän?

En tiedä kokeeko kukaan muu tällaista tyylin "kypsymistä" tai rauhoittumista samalla tavalla kun mä, ajatteleeko kukaan muu näyttävänsä tylsemmältä kun se tukka ei enää olekaan pinkki or whatever. Totta kai mäkin olen sitä mieltä, että en todennäköisesti tuu näyttämään hyvältä kolmekymppisenä samanlaisissa kuteissa kuin nyt, but still..

Toisaalta, nyt tuntuu hyvältä näyttää tältä, so why would I give a fuck about anything like this?


 Ajattelin myöskin esitellä muutamat kengät lisää:


 Nää löysivät tiensä mun hoteisiin viime kesänä Dinskon alennuksesta. Olin muistaakseni kuolannut noita jo varmaan kuukausia aiemmin, mutta hintaa taisi olla sillon vähän liikaa. Piipahdin kerran sen jälkeenkin katsomassa niitä, ja hinnasta oli tipahtanut jo puolet pois, mutta olin silloin toosi rahaton. Meni pari päivää, ja niitä oli kuin olikin vielä myynnissä. Joudun pulittamaan näistä kaiketi vaan 19.90, mikä ei tosiaan ollut paha, and here they are. <3

Olisin halunnut tänään lähteä näillä kouluun, mutta jalkapallo ja mun reisilihakset ei rakastaneetkaan toisiaan, niin täytyi sitten tyytyä vähän matalampaan pariin.


Mun luottokengät, Zarasta kesällä ostetut bootsit, pääsivät siis tänään ulkoilemaan. Nääkin on hommattu alennuksesta, ja siitä johtuen ovat myös väärää kokoa, kaikki 38 oli viety. Paksut pohjalliset melkein paikkaa sen vian ja tykkään näistäkin kovasti.

JA NYT Private Linen Dead Decade -video on vihdoin ilmestynyt, so here u guys go:


Jotain ihan muuta, kuin mitä kaikki aiemmat, mutta mun mielestä on aika mahtia, että nääkin ovat päättäneet ottaa kantaa in things like this. (Se simpanssi........)

Ehkä alan siivota tai laskea fysiikkaa, meni parhaat viikonloppusuunnitelmat pitkään aikaan oikein mahtavasti penkin alle...

2 kommenttia:

  1. Voi kauheeta mulla on ihan sama fiilis et oon alkanu vaa massautua enemmän, pakko välillä yrittää pukeutua jotenkin näyttävemmin. itsehän olen ollut kauhee japaniernu aikoinaan :"D
    Joo löysin sun blogis just ja vaikuttaa tosi kivalta, vaikka meidän tyylit ei hirveesti kohtaa nii pidän sun ulkonäöstäs silti :) Ja noi kengät on i-ha-nat ♥

    VastaaPoista
  2. Selasin vähän sun blogia, etkä näyttänyt kuvissa ollenkaan massalta. :) Räikeen värinen tukka tekee ihmeitä, on vaikeeta näyttää tylsältä, toisinkuin tällasen maantienharmaan kanssa...
    Men suuri kiitos kehuista.<3

    VastaaPoista