keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Queen Obscene

Ei mulla nyt varsinkaan ole mitään järkevää, mut mä vähän inspiroiduin niin oli pakko.. Mä lupaan, saatte mitä todennäköisimmin nauraa. Paljon.

Eilen näytin oikeesti tältä, en vaan jaksanu siirrellä naamakuvia enää yksistään koneelle..


 Tänään hipsin aamulla kouluun tämmösenä, löysin noi sukkikset ihan sattumalta ja keksin kasata niiden ympärille astetta glamimmän kokonaisuuden.

 Meikkiä lisäilin vasta kotona kun en aamulla ehtinyt.

Itseasiassa ihan vaan näistä sukkiksista inspiroituneena keksin koittaa, miten tommonen supasleazeglam vielä sopii mulle. Ja täytyy myöntää, että ei se enää taida sopia ihan niin hyvin. :D

 Mulla oli tästä tarkempikin kuva, mutta tää toi kivasti enemmän esille sitä joulukuusivaikutelmaa, joka musta huokui.

Tavallaan näytän ihan hauskalta näissä, mutten ihan ymmärrä miten oon edes jaksanut kiskoa ton kaiken mun päälle. Ja noiden kaikkien korujen ja ketjujen paino... Jonnekin keikalle voisin kyllä ehkä vieläkin lähteä näyttäen tältä, mutta hiukset tuskin enää tavoittelis taivaita ihan näin paljon.


Piti nyt ottaa sitten ihan asianmukainen posetuskin, tältä mun kaikki kuvat kasiluokalla näytti.. Tässä näkyy ehkä syy sille, miks oon aina meikannut niin paljon. Iso tukka vaatii mun mielestä aika näyttävän meikin, ja VALTAVA tukka vielä näyttävämmän. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti