sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Heppatytön päiväkirja ja muuta höpinää

Olin tänään koulukisoissa Hukkiksen kanssa, ei kyllä mennyt ihan putkeen... Mentiin nimittäin aitojen yli, eikä oikein laukattu. Urm. Ihan kiva kokemus sinänsä, mutta kun tunneilla ei koskaan mene niiiin huonosti. Mut polle on vielä aika lapsi, ehkä se on ihan ymmärrettävää. Oon kyllä ihan liian innostunut hevostelusta, liian kallista ja aikaa vievää mulle nimittäin..

He's so cute and good looking, isn't he. <3

 Toinen übertärkeä juttu on tietty, että mulla on tukkaa! Olin varautunu jonkunnäköseen värjäysoperaatioon, kun noi näytti kuvissa aika paljon raidallisemmilta. Olin kuitenkin tosi tyytyväinen todettuani, että luultavasti ton lähemmäs täydellistä ei pääse. (Anteeks, että näytän aika hirveeltä, eikä toi mun "kampaus", tai lähinnä sen olemattomuus, oo oikeen eduksi noille..) Hairtradelta tilasin, tuli nopeesti, niillä oli just sillon joku toimitustauko (joka kesti jotain kolme päivää), mutta tulivat kolme päivää sen jälkeen kun oli menneet postiin.


Jäätävä kuva mun sormesta, siihen on tullu ratsastuksesta rakko, jonka päälle on kehittyny ihana kovettuma. En löytänyt isän luota rakkolaastaria, ja laitoin kovettumalaastarin lukematta käyttöohjeita. Siinä ois varmaan sanottu, ettei sitä saa laittaa terveelle iholle. Toi valkonen alue tuli siis siitä... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti