tiistai 24. toukokuuta 2011

On a Rollercoaster

Joku vois kertoa, et miks mä nyt taas oon ihan superpirteä, menee ihan lievästi häränpersettä mun fiilis. Koeviikko alkoi psykan kokeella, joka meni melko hyvin, nytkin pitäis kai olla lukemassa terveystietoa...

 Kuvat musta itsestäni on eiliseltä, en ollu tänään kovin kuvauksellisella päällä. Se on kai joku kirjoittamaton sääntö, ettei koeviikolla tuu nähtyä sitäkään vähää vaivaa kun muuten.

Tosi seksikkäästi loistaa toi pidennysten ja oman tukan raja, en tainnu jaksaa harjata noita ja omista oli jo lettikiharat kadonnu.. (nyt mun tekis mieli poistaa toi toka kuva, mutta ehkä mä kestän...)




  Blood on the dance floor, eiku..



 Tän kuvan ottaminen oli btw tosi hankalaa, ku ensin tuuli ihan mielettömästi niin, että noi kukat vaan heilu joka suuntaan. Keksin, että otampa niistä kiinni. Auttoi ihan mielettömästi, kun mun käsi tärisi enemmän kun kofeiniiniriippuvaisen nörtin. :D


Kävin vähän ihmettelemässä tota läheistä metsää, meillä oli siellä majakin joskus. Nyt sen tilalla oli enää risukasa. :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti