torstai 19. toukokuuta 2011

Shades of Grey

Mennyt vähän kaiken puolesta pientä vuoristorataa tässä viime päivinä. Ihmissuhteet, oma jaksaminen, sää, mieliala.. Jännää.

Maanantai oli nasta päivä. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta aamuinen kaatosade sai mut tosi hyvälle tuulelle. Ootan ihan innoissani jo niitä kesän päiviä, kun vettä tulee enemmän kun laki sallii, mutta on silti lämmintä. Silloin mut löytää takuuvarmasti ulkoa.

Koeviikko alkaa kohta, ja oon jotenkin ihmeen kautta onnistunut unohtamaan lähes kaiken koulustressin. Se ei ehkä ole niin hirmu hyvä juttu, koska sitten en nää sitäkään vähää vaivaa mitä muuten..

Pärstäkuvat on maanantailta, sen jälkeen oon ollut aikalailla the Queen of Kämäsyys kun oon tuolla liikuskellut...



Tiistaina meidän oli tarkotus katsoa Mian kanssa leffaa (koska en ollut jaksanut tehdä psykologian elokuva-analyysiä yhtään aiemmin...), ja leivottiin sitä varten suklaamuffinseja, jotka ei olleetkaan kovin erikoisia. Leffan sijaan päädyttiin lähinnä nyhjäämään ja mussuttamaan muffinseja, ihan hyvä vaihtoehto sekin. :D


 Tänään kotiin tullessani löysin pöydältä jotain todella hämärää. Olin aluksi aika varma, että pakastimesta oli löytynyt.. no. JOTAIN. Tarkemmin katsottuna luulin sitä palaneeksi suklaavanukkaaksi, mutta ei. Se paljastui siskon tekemäksi mud cakeksi, ei kuulemma ollu mennyt ihan niinku elokuvissa. Hyvältä se jokatapauksessa maistui. :3


Oisin kovasti tahtonut laittaa yhden biisin tähän, mutten löytänyt sitä. :(

All for now, mä lähden painelemaan tallille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti