tiistai 12. huhtikuuta 2011

What's the Story Morning Glory

Heräsin tänään ihanan pirteenä, toi keväinen säätila piristää mua ihan ihmeellisen paljon. Silläkin saattoi olla osansa asiaan, että mulla oli oikein mukava päivä tiedossa, kävin nimittäin leffassa katsomassa Rangon. Täytyy sanoa, että tykkäsin kovasti. Nauroin paljon ja taisin mä muutaman kyyneleenkin siellä tirauttaa...


 Onneks on jo noin aurinkoista, mulla alkoi eilen oikein maksimaalista vitutusta aiheuttava jakso: seitsemän kurssia pelkkiä lukuaineita. Eihän siinä muuten mitään, mutta koeviikko jännittää.

Laitoin myös eilen ensimmäistä kertaa talven jälkeen korot jalkaan, kyseessä mun uusimmat lapsoset. Pakko tunnustaa, että kyllä se jotenkin nostattaa
itsevarmuuden taivaisiin, kun voi jo melkein käyttää sellasia vaatteita ja kenkiä kuin haluaa, eikä tarvi koko ajan miettiä mahdollista jääkautta tai pyörremyrskyä.




Tällaselta näytin tänään. Lisäks oli tietty nahkatakki, mutta se päällä en näköjään muistanut ottaa kuvaa. Noi kengät on aivan I H A N A T, on yllättävän mukavat jalassa ollakseen Spiritstoresta, plus että niissä on joku kymmenen sentin korko. (Ja kyllä mulla oli shortsit tuolla, ne vaan ei näy kovin hyvin..)

Mahtia keväistä viikkoa teille, toivottavasti muutkin on yhtä pirteitä ku minä. (:

1 kommentti: