lauantai 16. huhtikuuta 2011

R.I.P. tukka

Voipi olla, että kuvat jää hetkeks aikaa vähän vähemmälle. Syynä on tänpäivänen kampaaja, joka leikkas multa vissiin vähän huonoja latvoja... Kyllä mä tiesin, että nää oli paskassa kunnossa, mut en mä olettanut, että ihan noin paskassa. Eli nää on nyt niin järjettömän lyhyet, että en rehellisesti kestä kattoa peiliin ilman että alkaa suunnattomasti vituttaa tai itkettää. Koska joo, tukka on ehkä ollu se ainoa oikeesti tärkeä asia mun ulkonäössä. Luultavasti siis kuljen nuttura päässä seuraavan vuoden tai yritän metsästää pidennykset. Mikä onkin aikamoinen operaatio mun tukanvärillä. Tai sitten vaan yksinkertaisesti lukittaudun sisälle vuodeksi.

Onneksi sain sentään lohtukengät, äitikin oikein kannusti mua ostamaan ne. Kuvaa ei nyt ole, laitan ehkä joskus myöhemmin. Pari muutakin kivaa juttua oli, sain mun huoneen isän luona vähän valmiimmaksi. Vielä puuttuu sängynpeite väärän värisen sohvan päältä ja kirjahyllyt pitää petsata tummemmiksi. Lisäks sain tosi hyvää (lohtu)ruokaa tänään.

Laitetaan nyt muistelun nimissä kuvia jostain has been -tukkatyyleistä. Eipä näissä kauheesti oo vaihtelua ollut, mutta kuitekin. Ensimmäinen ysiluokan loppu- ja jälkimmäinen alkupuoliskolta. Vanhempia en kehdannut laittaa, mut ehkä mä joskus annan teille viikon parhaat naurut julkasemalla niitä. :D


Eipä mulla muuta, jatkan tukka-angstiani..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti