perjantai 15. huhtikuuta 2011

Moans & Complains

Pahoittelen vähän kaikkia mun edellisiä postauksia.. Syy niiden tylsyyteen on se, etten mä oikeastaan ehdi tehdä mitään kertomisen arvoista koulun ja harrastusten ohella. Ei siinä mitään, tykkään kaikista mun harrastuksista, mutta mulla on ollut oikeasti vapaa viikonloppu (meinaten etten oo isäni luona tms) joskus tammikuussa. It sucks a little.

Ja mietin myös, että olipa tyhmä ajankohta alottaa blogin kirjottaminen, koska ite en ainakaan jaksa lukea blogeja, joissa on pelkkiä (huonolaatuisia)pärstäkuvia ja päivän fiiliksiä. Nääh. Ja no, ehkä tähän liittyy sitäkin, etten tiedä miltä haluisin näyttää nykyisin. Oispa vieläkin semmonen glam-kausi, mahdollisimman paljon tukkaa, ketjuja, huiveja ja revittyjä asioita vaan..

Sekin vähän vituttaa, että valitan näin turhista jutuista, oon kuitenkin melko lailla terve, mulla on koti ja perhe ja kavereita eikä mitään suunnatonta paskaa oman päänsisäsen lisäks jarruttamassa.

Mutta ehkä mä jatkan vähän pinnallisemmilla aiheilla.Tällasena seilailin tänään, toi paita kuuluu mun tän hetken ehdottomiin lemppareihin, se on pehmee, mukava ja näyttääkin hyvältä. What else can you wish for?

Pahoittelen angstin määrää, oon ehkä noussu aika lailla väärällä jalalla tänään ja taidan olla myös tulossa kipeeks, selitän tätä sillä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti