tiistai 19. huhtikuuta 2011

Shining bright

Tähän asti on ollu melkoisen mukava päivä, tulee ehkä kiireen takia vähän epämääräinen postaus, mutta haluanpas kirjoittaa tämän kumminkin! (kun kerrankin teen jotain muuta kuin valitan..)

Oon jo ihan kesäfiiliksissä ja suunnitellaan ihmisten kanssa vaikka mitä siistiä kesäksi. Tänään oli kokeidenpalautus ja sekin piristi kummasti, lähes kaikki numerot oli parempia kuin odotin.

Jaksoin myös kuvailla parit kengät, ajattelin, että tällein pikkuhiljaa esittelen mun kenkälauman jäsenistöä.


Siinä siis hapsut lähemmässä tarkastelussa. Ostin alennuksella Spiritstoresta, hintaa tuli muistaakseni 17 euroa.


 Tässä on ne, joista kirjoitin pari postausta taaksepäin, lohtukengät tukanlähdön jälkeen. :D Aleksi 13:sta myöskin alennuksella, 29.90. Tykkään noista tavallaan tosi paljon, mutta oon sitä mieltä, että noin pitkävartiset kengät ei yleensä sovi mun säärille. Ehkä mä kuitenkin opin käyttämään näitä vielä.

 Tässä sitten asua, tukkaa ja naamaa tältä päivältä, näytän tässä kuvassa vähän.. No. En ainakaan selvältä.


Tältä näyttää se "sienikampaus", vaikka onkin aika erilainen kun mulla yleensä, niin tykkään silti jotenkin. Näytti mun mielestä ihan hyvältä myös ilman tota huivia, mutta laitoin sen lähinnä siksi, että noi suortuvat haluaisi aika itsepintaisesti tulla pois tuolta kasasta.

Mutta nyt mä etsin jotain ruokaa ja lähden sitten tallille. (Hui, jotain ihme ääniä kuuluu mun takaa. O_O)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti