maanantai 25. huhtikuuta 2011

Round n round

Pahoittelen heti alkuun kuvien pienuutta, mua ärsyttää suunnattomasti, mutta kun en osaa tän paremmin asioita säätää, niin ne päätti olla mahtumatta tuohon..

Lomalla reitti kulki siis jotakuinkin näin: Espoo-Ylivieska-Kalajoki-Alastaro-Espoo. Oli aika nastaa sukulointia yms. Surullista kyllä, mummolassa kuoli lehmä ja vasikka synnytyksessä, vaikka siellä oli kaikki mahdolliset naapuria myöten auttamassa.. Yritti raukka maailmaan väärin päin.

Mun pääsiäisloma kuvina:




 Tutkin vähän kaikenlaisia suvun arkistoja ja löysin kaikkea siistiä. Miten kukaan on pystynyt kirjottamaan noin siististi? Lueskelin noita aika runsaasti, enkä huomannut juuri ollenkaan virheitä. (kaikki siis suoraan musteella kirjotettu)

 Tästä alkaen kuvat on mun mummolasta. Nasta ja mulle tosi nostalginen ja tärkee paikka.







Nää taas on meidän suvun mökiltä. Rannalta löytyy kaikenlaista jännää.


 Automatkalla takasin kohti etelää tuli nautittua kesän ensimmäinen jäätelö.<3
 Vanhat (huonokuntosetkin) rakennukset on tosi kiehtovia. Tää kyseinen yksilö tulee kyllä mulle lähivuosien aikana tuttuakin tutummaksi..

 Tulva oli tuonut noita rantaan tooosi paljon, tossa on vaan murto-osa siitä, mitä siskon kanssa löydettiin. Meidän sisäiset lapset selvästi heräs taas, kun innostuttiin keräilemään niitä.



 Peilille oli tapahtunut kummia tuolla. O_o
Oli hyvää matkajuomaa. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti