lauantai 29. syyskuuta 2012

Spämmäystä





Mulla on tylsääää kun jumittelen Kalliossa ja odotan, että Lasse palailee läivältä. Käytiin äidin kanssa kahvittelemassa ja nautiskelemassa kuohuviiniä +leffassa, katottiin Tie Pohjoiseen. Oon taas syönyt liikaa ja tahtoisin kovasti tanssimaan. Mutta rauhallinen koti-ilta it is. Mulla on maanantaina fysiikan koe, vaihteeksi pitäisi lukea jotain. Ei jaksa.

Käytin Riinan kanssa shoppailemassa oikein hooceenä perjantaina, meikä nappasi mukaan uudet popot, ei ehkä tarvi enää ikävöidä niitä Hömpän kiilakorkoja (oon siis ihan tosissan nähny useemman kerran unta, jossa ne on löytynyt mitä mielenkiintoisimmista paikoista). Ostin myös farkut, taas. Perustelin tän itelleni sillä, että enhän mä nyt herranjesta voi käyttää vaan kaksia housuja (jotka vielä lisäksi on vaaleenpunaset ja armyvihreet) siihen saakka, että napa paranee. Siispä mustat klooripestyt pillit, gotta love 'em.

 Siinä kengät, anteeksi tämä kaikki weblaatu...

Dem pants! Pohkeeni näyttää sangen muhkealta.

 Aika hauskaa, kun Lassen koneen näppis toimii vähän vaihtelevasti ja oon muutenkin aika epätoivonen koneella kirjottamisessa, tän tekstin ensimmäinen versio vaikuttaa siltä, kun mä oisin hyvin hyvin humalassa.


EDIT/// No... Lasse saapui, hik! Me so happy. Hela huushollen haisee vanhalle viinalle ja se kääntää mun Pendulumit niin kovalle että pää hajoo. Gotta love my man! <33333 :)))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti