keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Missä V&%@$£ mun PICKAXE on?!?!!


 Tukkaa värjättiin, se on kylläkin kesken. Ihan pikkusen ikävöin tota punasta, koska ette voi kiistää, etteikö se ois ihan liian sulonen.




 Lasse pääsi viime perjantaina vihdoin sovittamaan takamustaan hevosen selkään, ja ihan hyvinhän se sinne istui. Se ei vielä tiedä sitä, mutta kyllä siitä vielä ratsastaja tulee, kjeh.



Totesin, että mun on ehkä viimein tullut aika saada jostain uusi lompakko, joka vois vaikka olla vähän käytännöllisemmän muotoinen ja ehkä myös hiukan kauniimpi yksilö, kun toi edellinen. Löysin mun ja Riinan laskimia etsiessäni (löytyivät muuten molemmat mun sängyn alta, krhm) jostain kaapista tommosen ihan basic-nahkalärpäkemallin ja keksin mun lopuille niiteille käyttöä. Tein niille kynsilakka-avaruusmodauksen ja lätkin tohon. Onneksi se ei näy lopputuloksessa, mutta brutaalisti silvoin lompakkoressua Lassen keittiöveitsellä, noiden niittien alla on muutama sellanen puolentoista sentin reikä. Hups. Mutta me likey.

Ja nii. Lassella on kriisi Skyrimin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti