torstai 24. toukokuuta 2012

You Ain't Gonna Miss Your Boyfriend

Hilla: "Kato sillein sensuellisti tänne!" Tää on nyt sitten kai mun virallinen sensuelli ilme.

Laamojen sukua pinkkeine kynsineen.

Hiukset on lähinnä avattu kolme päivää vanhalta nutturalta. Tällä hetkellä mun pitäis lukea ruotsiksi yhtä romaania. Oon päässyt sivulle 35, enää jotain 170 jäljellä. Huomenna pitäis olla valmis. Jee. Ai mitenniin pakoilen koulutöitä tekemällä jotain tosi kehittävää? Näyttää tulevan myöskin tosi kehittävä postaus, mutta niinhän mulla aina, eiks jeh.

3 kommenttia:

  1. nättei kuvei :--) toivottavasti et vihaa mua enää. t. tiiät kyllä ketä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hey beijb, en pahemmin jaksa tuhlailla aikaani kenenkään vihaamiseen. mutta täytyy myöntää että oot onnistunut ansaitsemaan aika perkeeleen suuren epäkunnioituksen meikän suunnalta.

      Poista
  2. Hei raksupoksu, pistin sulle haasteen!

    http://noturghost.blogspot.com/2012/05/its-so-easy.html

    VastaaPoista