sunnuntai 8. tammikuuta 2012

We don't need a cure

Arvatkaas mitä. Jos oon oikeen jaksavainen ja ihana ja tunnollinen bloggaaja, niin saatte kohta monta hyvin kuvapitoista postausta. Katotaan miten käy.

Tässä lähinnä mun uudenvuoden meisinkejä plus pari hassua muuta. Mut edelleenki, mistä mä aina taion noita välejä tonne? :D Ja kun niitä ei vaan saa pois.

Sain virallista postia, meikä saa nimittäin äänestää pressanvaaleissa!








Oon hyvin kyllästynyt tohon otsatukkaan, suurimpana syynä luultavasti ylikasvaminen. Päätin kumminkin, että kasvatan sen pois. Saa nyt nähdä, voi olla että se tekee comebackin ennen kuin arvaattekaan.















Mainoskuva, kuten äiti sanoi. Minä ja mun very pro "kauneus" gearit.

























Le fail.













Le derp no. 1.

Le derp no. 2.

3 kommenttia:

  1. hahahahahahahahah super ihanat nutturat :DDD

    VastaaPoista
  2. Meitsi diggailee susta enempi ilman otsista! :)

    VastaaPoista
  3. LIISA: eikös vain olekin. :D piti jotenki saada tukka pois tieltä ku sovittelin vanhojen pukua ja.... :D

    Anon: mä en ite oo ihan varma, tällä hetkellä sitä otsista ei nimittäin saa poiskaan kovin järkevästi. mut ehkä sit ku se kasvaa.

    VastaaPoista