tiistai 3. tammikuuta 2012

Sijaistoimintaa

Koska kaikilla teillä on varmasti mua aina kauhee ikävä kun en postaile (huomaa sarkasmi) niin ajattelin vihdoin viimein laittaa linkkiä mun ja siskon Tumblriin, kilkkailkaas itsenne sinne: Prettygirlsandfastcars. Uskaltauduin myöskin tekemään Formspringin, elikkä jos kiinnostaa kysellä meikältä jotain, niin sinne tästä. Jee.

Mulla on tylsää ja päätä särkee. Tein tänään ensimmäistä kertaa tuttavuutta liikenneympyröihin ja totesin, että ne ei oo mun juttu. Sain myös ensimmäisen vihaisen tööttäilijän perääni ja oon metsästänyt pari aurauskeppiä ja melkein yhden sivupeilin. Musta tulee vielä hyvä kuski, aivan saletisti.

Onkohan kalat koskaan surullisii?
Kyllästyykö neki
näihin makeisiin vesiin?

On vapaita linnutkin
käsivarsilla tuulen hennon
Jos se kantaisi minutkin
niiden mukaan lähtisin, vannon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti