maanantai 17. joulukuuta 2012

Mansikka-vaniljajogurtti (joulukuutilitys 666)

 Heipä hei, pitkästä aikaa. Tän tyttösen aikaa ja postausintoa on verottaneet monetkin syyt, päällimmäisenä nyt jo aika monta päivää jatkunut kipeily. Mun korvat aukes tänään bussissa ekaa kertaa kolmeen päivään, olin vaan ihan häseissäni sillein "onks maailma oikeesti näin kovalla?" Nyt ne on vuorotellen lukossa ja auki. Mun hajuaisti on myös lomailemassa, poissa kaiken sen rään tieltä, joka mun päätä täyttää. Helvetin turhauttavaa, kun on kauhee nälkä ja hyvää ruokaa, muttei maista muuta, kun suolasen ja makean eron. Ei siis kertakaikkiaan mitään muuta. Kertoo jotain mun elämän mielenkiintoisuudesta ja tapahtumarikkaudesta, kun jaksan näin syvällisesti paneutua nuhakuumeflunssatautini oireisiin, köhköh.

Koulua myöskin on sangen runsaasti ja oon kauheen pettynyt, kun oon joutunut nyt olemaan poissa mm. ton sairastelun ja autokoulun kakkosvaiheen suorittamisen takia. Autoilusta puheenollen, ollaan nyt viikon sisään onnistuttu ryttäämään kaksi autoa äidin kanssa, meikäläinen vaan vähän pahemmin...

Ainiin, eheh, tätä postausta kirjoittaessa teitä lukijoita on Bloggerin mukaan 69. Haahaa. Bileet sille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti