keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulua ja sellasta


Kuvat ihkusti muokkaamattomia, koska broidin kone, paska netti ja erittäin lyhyt pinna.
Blogihiljaisuus on jälleen jatkunut. En voi syyttää joulu- tai mitään muitakaan kiireitä, oon ollut faijalla viime perjantaista lähtien, enkä oo tehnyt yhtään mitään. Niiskutus jatkuu, oon kattonut telkkaria taas vuoden tarpeiksi ja syönyt liikaa karkkia. Sain myös joululahjoja, kuvissa niistä pari. Jostain syystä jopa kolmella suunnalla ollaan oltu sitä mieltä, ettei mun käsiä suojella tarpeeks pakkaselta, sain nimittäin paljon lapasia.

Oon ollut harvinaisen antisosiaalinen täällä elukoideni keskellä, jänöt ja Rommi tuli messiin kun äiti lähti sukuloimaan Kalajoelle. Mun huone ei oo kauheen jouluinen johtuen kaikesta tästä sanomalehdestä, en kuulemma saanut uhrata isän vaimon kallisarvoisia mattoja kaneille. Ne on sisäsiistejä, saatana. Puput on olleet vähän ihmeissään mm. muovimatosta, se kun on kovin liukasta. Ne oppii myös koko ajan paremmin kerjäämään.

Vihaan tätä otsatukan poiskasvattamisvaihetta enemmän kun mitään muuta, ens kerralla estäkää mua leikkaamasta sitä takaisin. Tykkään siitä aina hetken, mutta kyllästyn tosi nopeesti.

I wanna go home.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti