keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Mahtisieniä



























Mulla on vähän ristiriitainen suhde tohon paitaan. Se on joskus ihan söpö, mutta toisinaan vihaan noita hihoja, varsinkin mun atleettimieshartioiden/olkapäiden kanssa. Ja se kutittaa. Tälläkin hetkellä kiivaasti raavin selkääni. Nhngh.

Haluaisin olla kykeneväinen nousemaan aamulla 06.30 kun kello soi, ehtisin vaikka laittaa tukankin joskus tai jotain. Sleep is what I need.

Ja vähän vituttaa tää blogikuoleminenkin, mutta en jaksa kantaa kameraa mukana enää, kun mun bulimiaa sairastava laukkuni saa kohtauksen jos se liittyy seuraan. Eikä sillä, tänään olin harvinaisen inhimillisen näköinen verrattuna muihin päiviin. Eli se herääminen ois oikeesti ihan superjees.

Ja vaikka nyt kaikenlaista kitisenkin, niin tällä hetkellä menee lujaa ja mahtavasti. Kevätaurinko paistaa ja jo melkein lämmittääkin ja vitutuskäyrä on useastakin syystä varsin laskujohteinen. Jee.

EDIT//

Piti tulla lisäämään vielä tää, koska i-h-a-n-a, ja koska se soi mun päässä neljättä päivää. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti