perjantai 23. joulukuuta 2011

Kasarikarvan paluu

On ollut melko eeppisiä tukkapäiviä tässä lately, kun kerrankin oon jaksanu nousta aamulla (huolimatta olemattomiksi typistyneistä yöunista, kiitos pitkäksi venyneiden puheluiden.....) Peiliteinipaskoja, pimeitä ja rakeisia sekä paskainen peili. Pitäis varmaan joskus olla kuvauskelposena myös päivänvalon ja pikkusiskon hereilläolon aikaan, parantais laatua.



 Nii ja ostin uudet shortsit, tykkään niistä hyvinhyvin paljon. Piti ostaa joululahjoja, mutta no. Jaa.



































Viikset otsatukassa koska oon niin lyhyt etten ylettyny saamaan niitä naamalleni.

4 kommenttia:

  1. Kenes kanssa sitä on sit juteltu ku on haitannu yö unia? :D

    VastaaPoista
  2. KIIIITOS, vaan taas.. Oon sun salainen anonyymi pommittaja, tiiän et tykkäät musta.. Mut.. Hirmu himo tuli heittää iha överit kasaripehkot..ja pukeutua sillein, et varmasti ulkona jäätyy.. Perusmeininki siis, huomenna kukon laulun aikaan ylös.

    P.S. Mistä noi shortsit on?

    VastaaPoista
  3. taas? apua mitä? :D saa mua pommitella, piristävää saada kommentteja. (: mutta hei housut jalkaan, tai ainakin oikein kunnon mummosukkikset, en halua vastuulleni kenekään jäätymiskuolemaa! oon hiukan fuskannu noissa kuvissa, oikeesti mulla on esim. koulussa aina jotkut megapaksut villasukkikset jalassa. ja kasarikarva lämmittää, siks ne eläimetki pörhistää turkkiaan talvella. :D

    p.s. shortsit löysin gina tricotista.

    VastaaPoista