tiistai 19. kesäkuuta 2012

Blogihiljaisuutta ja sen selittelyä

Ei oo posahtanu meteoriitti meikään, eikä mitään muutakaan kovin dramaattista. Oon ollut töissä, eli ajellut trukilla ja nostellut painavia metalliesineitä, kuten akseleita ja pyöriä sun muuta jännittävää. Kotiin tullessa on useimmiten aikaisista aamuherätyksistä ja semiruumiillisesta työstä johtuen sänky kutsunut ja oon otttanut sellasia neljän tunnin päikkäreitä jos äiti on sen sattunut sallimaan. Oli nimittäin Hillan rippijuhlat sunnuntaina ja sain viime viikolla siivota ja leipoa aika paljon.

En oo nähnyt juuri ketään muuta kun Lassea, joka on ollut superkiva poikaystävä ja tullut nukkumaan meikäläisen viereen, vaikka se onkin tapahtunut lattialla mun sängyn ollessa vähän turhan pieni kahdelle. Parru perseessä, kuten Lasse asian ilmaisee.

Ja vähän lisää selityksiä vielä, mun kone ei oo tällä hetkellä käytössä koska Tuomas perkele tuli takasin himaan lyhyemmän duunimatkan takia. Samasta syystä ei voida vallata sen huonetta nukkumiseen Lassen kanssa.

Olin katsomassa Pariisin Kevättä, oli päättärit (joista ei onneksi oo kuvia), olin katsomassa Hardcore Superstaria ja Mötleytä, oli Liisan veljen valmistujaiset ja ne siskon rippujuhlat. Noorakin piipahti tässä tänään, oli nastaa nähdä sitäkin. Alla kuvia edellisistä vaihtelevasti. Joo, kaikki kauniisti muokkaamattomia, koska tän koneen kapasiteetti näköjään riittää just ja just ylipäänsä lataamaan nää kuvat. HUOH. Ja joo, on välejä ja oaskoja pieniä kuvia. Nurrmurrrrr. Mutta nyt petiin, aamulla herätys 05.45.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti