torstai 1. syyskuuta 2011

Kiharaaaa

Pitkästä aikaa oikein useampia kuvia musta itestäni, vieläpä ihan siedettävän näkösiä, kun kaikki ei oo peiliteinipaskoja. PARTY.


 Kokeilin tosiaan kiharrella hiuksiani kunnolla ehkä toista kertaa elämässäni, ja koska pidennysten pesu on edessä muutenkin, niin kiharsin sitten nekin. Kuten eilisestä postauksesta voi päätellä, olin hyvin tyytyväinen tulokseen, enkä haluais näitä enää muuten laittaakaan. Harmi vaan, että mun tukan + pidennysten (tossa on ehkä puolet siitä koko karvamäärästä) kihartamiseen menee vähintään se 45 min. Että eiköhän kasarikarva kuitenkin pysy maisemissa. Niin ja noi myös pysyy tosi huonosti, koska mun kiharrin ei oo mkn überhyvä ja ilma oli tosi kostee.


 Olin myös hyvinhyvin ilonen kun löysin ton valkosen paidan mun kaapista (en suinkaan yleensä ota vaatteitani kaapista, hömm). Tarvisin noihin shortseihin jonkun vyön, ne kun ilmeisesti on kuitenkin snadisti liian isot, mutta niissä on kauheen pienet vyönlenkit. Urm.

Oon kai kovaa vauhtia tulossa kipeeksi, pää on ihan täynnä räkää ja hyvin kipeä. Niisk.

2 kommenttia: